Terugbetalings-
en retourbeleid

01/02/2023

Ook hierin hebben we natuurlijk mogelijkheden en willen dit graag duidelijk stellen,  voor U en voor ons

Terugbetalings- en retourbeleid (Algemeen)

versie 01/02/2023

Terugbetalings- en retourbeleid (Algemeen)

Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt voor 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd., bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd, we accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

Cadeaubonnen, Downloadbare softwareproducten, Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging, Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant, er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend:

  • Artikelen met duidelijke tekenen van gebruik.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
  • Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch gecrediteerd op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via onze helpdesk.

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn bij levering. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan via onze helpdesk en wij zorgen voor een juiste afwikkeling

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als geschenk is aangemerkt en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u voor de waarde van uw retourzending een tegoedbon. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever van het cadeau en zullen zij op de hoogte worden gesteld van jouw retourzending.

Retourzendingen

ALLEEN GOEDGEKEURDE RETOURZENDINGEN via onze helpdesk kunnen worden verzonden naar onderstaande indien er geen andere optie gegeven is.

BvEvC-Services
Groot Kanonplein 1 D – 3
9000 Gent
België

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel.
Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost om uw geruilde product bij u te krijgen variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.
We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via onze helpdesk voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.

Kom ons bezoeken

Of Shop Online

We houden de website zo "vers" mogelijk met alles wat we in huis hebben,  maar het kan natuurlijk gebeuren dat speciale aanbiedingen en/of sommige items ALLEEN de in de fysieke de winkel mogelijk is,  ook op sommige momenten kom je dit tegen omdat we met sommige "hoge of echt lage" temperaturen niet onze items alle kunnen verzenden,  denk aan chocolade in 40°C ...... dat gaat niet goedkomen surprised

 

Leveringen kunnen tot 10 dagen duren ivm de voorraad, we informeren je zodra we je niet "direct" kunnen verzenden.
Verzendingen gebeuren tijdelijk iedere woensdag,  zodat je het voor het weekend nog hebt.

Gebruik aub het ticketsysteem
eventueel... +32465035748
Kantoor.ws@snoopysnoep.be

Fysieke winkel
Grootkanonplein 1 D - 3
9000 Gent -België

 

Open:
Iedere dag 11:00 - 19:00 
Mooi weer / zomertijd zullen we ruimer open zijn.